לופטה לייק ריזורט & ספא: חוויית נופש יוקרתית בלב גאורגיה

לופטה לייק ריזורט & ספא, הממוקם בלב אזור היין המרהיב של קחתי, גאורגיה, הוא אחד מאתרי הנופש היוקרתיים והמיוחדים ביותר במדינה. עם נופים עוצרי נשימה של הרים ואגם לופטה המרהיב, הריזורט מציע שילוב נדיר של רוגע, חוויות אקסקלוסיביות ובריאות גוף ונפש – מה שהופך אותו ליעד מושלם עבור כל מי שמחפש להתרחק מהשגרה ולהתמלא באנרגיות מחודשות.

נופש יוקרתי לכל המשפחה

לופטה לייק ריזורט מתאים הן לזוגות המחפשים חופשה רומנטית והן למשפחות עם ילדים. האתר כולל 8 בריכות שחייה, מהן בריכות מקורות המתאימות לעונות החורף הקרות, וכן פארק מים מרהיב עם מגלשות שמצליחות להיות מפחידות ומאתגרות אפילו יותר מהמימדיון בישראל. עבור חובבי יין, הריזורט מציע חוויית טעימות יוצאת דופן ביקב הנמצא בתוך טירה היסטורית מרשימה, שממחישה את ההיסטוריה העשירה של ייצור היין בגאורגיה.

לצד זאת, קיים במתחם מתחם ספא ייחודי הממוקם בתוך הר, שמציע טיפולים יוקרתיים המשלבים בין עיסויים מסורתיים לשיטות טיפול חדשניות, כל זאת בליווי נופים פסטורליים ומרגיעים. מגוון המסעדות במתחם, הכוללות מטבחים מגוונים כמו אסייתי, גאורגי, איטלקי וצרפתי, מבטיחות כי כל אורח ימצא את המנות המועדפות עליו, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים.

פעילויות ואטרקציות

הריזורט מציע שלל פעילויות חווייתיות למבקרים. בין אם אתם מחפשים להתנסות בשייט פדלים באגם (כולל השכרת סירות פדלים ללא עלות לשעה ראשונה), לצאת לטיול אופניים ברחבי המתחם המרהיב או לחקור את האזור הסובב את הריזורט בטיול טרקטורונים מאורגן, יש כאן משהו לכל אחד.

הפארק הגדול סביב הריזורט מציע שבילים קסומים להליכה ורכיבה על אופניים, לצד פעילויות מים ומתחם ספורטיבי מושלם למי שמחפש לשמור על כושר במהלך החופשה. הריזורט מציע גם חבילות אטרקציות מחוץ למתחם, דוגמת טיולים מאורגנים באזורי היין של קחתי או סיורי טרקטורונים חווייתיים באזור ההרים הסובבים.

מיקום ונגישות

הריזורט ממוקם רק שעתיים וחצי נסיעה מטביליסי, הבירה התוססת של גאורגיה. הנסיעה הקצרה מאפשרת לשלב ביקור בעיר עם חופשה כפרית רגועה. מי שמעוניין להגיע ישירות לנופש, מומלץ להזמין מראש הסעה דרך המלון, כאשר הריזורט עובד עם חברת מוניות שמספקת שירותים במחיר מסובסד. ישנה אפשרות להזמין שירותי הסעה משדה התעופה דרך אתר המלון או בבוקינג, מה שמבטיח חוויה נוחה ואיכותית מההתחלה.

הריזורט כיעד מושלם לסופי שבוע

לופטה לייק ריזורט מהווה יעד מושלם לחופשה קצרה או לסופ"ש זוגי ומשפחתי. מי שבחרו לשלב ביקור בטביליסי עם חופשה בריזורט נהנו משילוב אידיאלי בין אווירה עירונית ססגונית לבין רוגע מוחלט מול הנופים הכפריים. ניתן לראות את כל מסלול הטיול באינסטגרם ולצפות במחירים מפורטים, לצד המלצות אישיות לחוויות מקומיות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בגאורגיה מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על גיאורגיה!